Turun Sanomat kirjoittaa:'Kolmas porras merkitsee henkilökohtaista palvelua, mikä vaatii erillistä kirjastosta saatavaa käyttöoikeutta", Ratia kertoo. ' - Mitä…

Kysytty

Turun Sanomat kirjoittaa:'Kolmas porras merkitsee henkilökohtaista palvelua, mikä vaatii erillistä kirjastosta saatavaa käyttöoikeutta", Ratia kertoo. '
- Mitä Turun kaupunginkirjaston henkilökohtainen palvelu (netissä?) pitää sisällään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston kotisivulta http://www.turku.fi/kirjasto/ kohdasta Verkkokirjasto pääsee näkemään, mitä palveluja henkilökohtainen palvelu pitää sisällään:

Henkilökohtainen palvelu

Kirjastoista saatavan erillisen käyttöoikeuden, kirjastokortin tunnuksen ja salasanan avulla voi

* saada eräpäivämuistutuksen omaan sähköpostiin
* saada noutoilmoituksen varatusta aineistosta omaan sähköpostiin tai GSM-viestinä matkapuhelimeen
* saada ilmoituksen kirjastoon hankituista uutuuksista itse määriteltyjen hakuehtojen mukaan
* tallentaa uutuusviitteet omiin virtuaalisiin hyllyihin
* tehdä sähköpostiosoitteen ja matkapuhelinnumeron
muutokset
* varata hyllyssä olevaa aineistoa

Asiakas, jolla ei ole omaa sähköpostiosoitetta, voi saada edellä kuvatut kirjaston tiedotteet palvelun tiedotelaatikkoon, noutoilmoitukset myös postitse.

Lainauskortin, salasanan ja käyttöoikeuden saa kirjastoista todistamalla henkilöllisyytensä.