Turkuun saapui uusi laiva, Viking Glory. En ole löytänyt syväystietoa netistä. Kuinka syvällä laiva kulkee?

Kysytty

Turkuun saapui uusi laiva, Viking Glory. En ole löytänyt syväystietoa netistä. Kuinka syvällä laiva kulkee?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marinetraffic- ja Vesselfinder-sivustojen mukaan Viking Gloryn syväys on 6,1 metriä. Lisätietoa saa mm. täältä.