Tunnistaako kukaan Laulua, mikä mahtaa olla laulun nimi? Jossa pikkuinen (pehmolelu nimi) toivottaa (lapsen nimi) hyvää huomenta, arvaatkos kerrotkos mitä…

Kysytty

Tunnistaako kukaan Laulua, mikä mahtaa olla laulun nimi? Jossa pikkuinen (pehmolelu nimi) toivottaa (lapsen nimi) hyvää huomenta, arvaatkos kerrotkos mitä tahtoisitte tehdä? (lapsen toivetekeminen, esim keinutaan) keinutaan keinutaan yhdessä Aatun kanssa.

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle. Ehkäpä joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi kyseisen laulun! Palaamme asiaan heti jos vain saamme sieltä vastauksen. Vai muistaisikohan joku palvelumme seuraajista kyseenomaista laulua?

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Vauvojen laulun aika -kirjassa on laulu Mitä tehdään. Sen sanat ovat: Mitä tehdään, mitä tehdään, pikkuinen Aatu (lapsen nimi)? Taputetaan, taputetaan (tai mitä lapsi sitten ehdottaakin), pikkuinen Aatu.
Laulun tekijät ovat Eve Alho ja Hilkka Hautsalo. Koko kirjan teossa on mukana myös Soile Perkiö. Voisiko kyseessä olla tämä laulu?