Tullaanko the cruel prince kirjaa suomentamaan lähiaikoina?

Kysytty

Tullaanko the cruel prince kirjaa suomentamaan lähiaikoina?

Vastaus

Vastattu

Suomessa kustantajat ilmoittavat tulevat kirjajulkaisunsa yleensä puolivuosittain, noin 2-8 kuukautta ennen julkaisua. Nyt syksyllä 2021 on tiedossa suurin osa tämän vuoden aikana julkaistavista kirjoista ja Holly Blackin The Cruel Prince ei näytä löytyvän yhdenkään kustantamon julkaisuohjelmasta.

Vuonna 2022 julkaistavien kirjojen tietoja aletaan julkaista todennäköisesti loka-joulukuussa. Asiasta voi kysyä myös suoraan kustantamoilta: Holly Blackin kirjoja ovat aiemmin julkaisseet Suomessa Otava ja Tammi.