Tulin joskus liittyneeksi puolivahingossa Linkelndiin. Haluan siitä kokonaan irti. Miten onnistuu?

Kysytty

Tulin joskus liittyneeksi puolivahingossa Linkelndiin. Haluan siitä kokonaan irti. Miten onnistuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

LinkedIn Help-sivulla on seuraavat englanninkieliset ohjeet tilin sulkemiseen Settings & Privacy -sivun kautta (suluissa oma käännökseni suomeksi):

  1. Click the Me icon at top of your LinkedIn homepage. (Klikkaa profiili-kuvakettasi LinkedIn-kotisivulla)

  2. Select Settings & Privacy from the dropdown. (Valitse alasvetovalikosta Settings & Privacy)

  3. Under Account management section of the Account preferences section, click Change next to Close account. (Valitse Account preferences > Account management > Close account > Change)

  4. Check the reason for closing your account and click Next. (Valitse syy tilisi sulkemiselle ja klikkaa Next)

  5. Enter your account password and click Close account. (Syötä tilisi salasana ja klikkaa Close account)

Voit sulkea tilin myös suoraan Close Account -sivulta.

Lähde: LinkedIn Help. https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/a1379064