Tuli ostettua kirpputorilta 7 eurolla kolikko jonka vuosiluku on 191 eli kolikossa on painovirhe ja on myös vahvistettu että kolikko on aito. Ja nyt haluaisn…

Kysytty

Tuli ostettua kirpputorilta 7 eurolla kolikko jonka vuosiluku on 191 eli kolikossa on painovirhe ja on myös vahvistettu että kolikko on aito. Ja nyt haluaisn tietää kolikon arvonjos osaatte sanoa sille hinnan/arvon niin laittakaa viestiä ja kolikko on Venäjän vallan aikainen. T: Juha

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Pitäisi tietää hieman tarkemmin, mistä kolikosta mahtaa olla kyse.

Olisiko tästä tietokannasta kuitenkin apua? Tietokannasta voi valita maan ja halutun ajanjakson.

https://en.ucoin.net/table/?country=russia&period=178