Tulen asumaan Helsinkiin ensi heinäkuussa ja haluaisin lainata kirjoja Rikhardin kadun kirjastosta. Minulla on yhden kuukauden vuokrasopimus, eli "virallinen"…

Kysytty

Tulen asumaan Helsinkiin ensi heinäkuussa ja haluaisin lainata kirjoja Rikhardin kadun kirjastosta. Minulla on yhden kuukauden vuokrasopimus, eli "virallinen" osoite Suomessa, mutta ihmettelen riittääkö niin lyhyt oleskeluaika antamaan oikeuden sellaiseen lukijakorttiin (sain kortin 2-3 vuotta sitten kun olin Helsingissä 3 kuukautta).
(Olen jo lähettänyt samanlaisen kysymyksen mutta antamani sähkö-osoite oli virheellinen. Nyt korjaan sen.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tervetuloa lainaamaan! Ota kirjastoikorttisi mukaan ja kuvallinen henkilötodistus niin saat korttisi uudestaan käytöön.
Tervetuloa käyttämään kirjastoa!