Tuleekohan ikinä suomennosta Ernest Clinen kirjasta Ready Player Two, joka on jatko osa hänen kirjoitamalleen kirjalle Ready Player One?

Kysytty

Tuleekohan ikinä suomennosta Ernest Clinen kirjasta Ready Player Two, joka on jatko osa hänen kirjoitamalleen kirjalle Ready Player One?

Vastaus

Vastattu

Ernest Clinen Ready Player One -kirjan kustantaja Suomessa on ollut Gummerus Kustannus. Tällä hetkellä Gummerus ei näyttäisi olevan julkaisemassa jatko-osan suomennosta ainakaan kovin pian. Toiveita tällaisesta voi esittää osoitteessa info@gummerus.fi.