Tuleeko nummelan ponitalli kirjoja lisää vuonna 2023 tai sen jälkeen??

Kysytty

Tuleeko nummelan ponitalli kirjoja lisää vuonna 2023 tai sen jälkeen??

Vastaus

Vastattu

Nummelan ponitalli -sarja on Merja Jalon kirjoittama nuortenkirjasarja. Sarjan ensimmäinen osa, Yllätysori, ilmestyi vuonna 1977. Sarjaan ilmestyy edelleen jatko-osia.

Vuoden 2023 keväällä julkaistiin sarjan 96. kirja Hopearannan aave. Kuluvan vuoden 2023 syksyllä ilmestyvä sarjan 97. kirja on nimeltään Ryöstäjien jäljillä. Nummelan ponitalli -sarjaa julkaisee nykyään kustantamo Kvaliti https://www.kvaliti.com/