Tuleeko johonkin Porvoon kirjastoon Ruotsin metsästysjärjestön valistuslehti "Svensk Jakt" tai tuleeko sinne mitään metsästysaiheisia lehtiä Ruotsista? Onko…

Kysytty

Tuleeko johonkin Porvoon kirjastoon Ruotsin metsästysjärjestön valistuslehti "Svensk Jakt" tai tuleeko sinne mitään metsästysaiheisia lehtiä Ruotsista? Onko niitä tullut joskus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Porvoon kaupunginkirjastoon tulee seuraavat ruotsalaiset metsästysaiheiset lehdet:
Svensk jakt (vuodesta 1997-)
Jaktjournalen (vuodesta 1992-)
Jaktmarker & Fiskevatten (vuodesta 1998-)
Lisäksi meillä on seuraavat ruotsalaiset julkaisut:
Viltvård (vuosilta 1976 ja 2001) (Sthlm, Jägareförlaget)
Henning, Karl: Vilt och viltvård (1982)