Mitkä ovat Marja Hiltusen romaanit?

Kysytty

Törmäsin sattumalta kiinnostavaan kirjasarjaan. En nyt ehkä löydä kaikkia teoksia. Kysymyksessä on siis kirjat, ei äänikirjat. Onko listani mahdollisesti oikea, että nämä ovat ilmestyneet ja onko tässä puutteita?
Tykkään lukea tällaisia sarjoja ja tämä on minulta mennyt ohi. Eli kirjailija on Marja Hiltunen ja ohessa löytämäni kirjat:
Mansikkamäen Elina 2012
Koivikon Agatha 2014
Juuselan Maija 2015
Vainio-Tanin Agatha 2016
Vainio-Tanin Elsa 2018
Paluu Eurajoelle 2019
Kristiina Vehnätukka 2022
Muutosten vuosi

Superkiitokset, jos saisin tietoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjallisuuspalvelu Kirjasammosta löytyy eurajokelaisen Marja Hiltusen romaanituotanto. Listasi on kirjojen osalta osittain oikea.

Mansikkamäen Elina (2012)
Koivikon Agatha (2014)
Juuselan Maija (2015)
Vainio-Tanin Agatha (2016)
Vainio-Tanin Elsa (2018)
Kristiina Vehnätukka (2022)

Kirjasampo Marja Hiltunen

Koivikon Agathan äänikirjan osa 4 on Paluu Eurajoelle ja osa 6 Muutoksen vuosi.