Töölön kirjaston ollessa suljettu Korjaamossa palvelee Minikirjasto. Löytyykö HelMetistä tietoa mitä kirjoja yms Minikirjastossa on lainattavissa?

Kysytty

Töölön kirjaston ollessa suljettu Korjaamossa palvelee Minikirjasto. Löytyykö HelMetistä tietoa mitä kirjoja yms Minikirjastossa on lainattavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti koneelta ei löydy tietoa siitä, mitä kirjoja Minikirjastossa on. Aineisto on pääosin Töölön kirjaston kokoelmista.