Tilasin Suuri tilkkutyökirja opuksen. Minkälainen se on? Onko se hyvä tilkkutyötä opiskelevalle?

Kysytty

Tilasin Suuri tilkkutyökirja opuksen. Minkälainen se on? Onko se hyvä tilkkutyötä opiskelevalle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helle C. E. Lövenskioldin Suuri tilkkutyökirja sisältää kirjan takakannen mukaan käytännön tietoa sekä aloitteleville että kokeneille tilkkuilijoille. Siinä on tietoa kankaista, tekniikoista, applikoinneista ja kirjonnasta, käsin ja koneella ompelemisesta, sekä tikkaamisesta, kanttauksesta ja ripustamisesta. Siinä on myös runsaasti malleja ja ohjeita. Kirja vaikuttaisi sopivalta tilkkutyötä opiskelevalle.