Tietokoneen käyttöjärjestelmä Windows ME . Järjestelmän palautus toiminto ei toimi ( ei luo automaattisia palautuspisteitä kun kone on päällä , eikä voi luoda…

Kysytty

Hei . Tietokoneen käyttöjärjestelmä Windows ME . Järjestelmän palautus toiminto ei toimi ( ei luo automaattisia palautuspisteitä kun kone on päällä , eikä voi luoda niitä myöskään itse ) .Tulee vain ilmoitus : Palautuspistettä ei voi luoda . Miten saan toiminnon taas toimintakuntoon ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yksi mahdollinen syy ongelmaan on se, että kiintolevy on niin täynnä ettei siellä ole tilaa luoda uusia palautuspisteitä. Jos levyllä kuitenkin on tarpeeksi tilaa, niin Windowsin rekisteri voi olla vahingoittunut. Microsoftin englanninkielisiltä sivuilta löytyy ohjeet rekisterin korjaamiseen tässä tilanteessa osoitteesta
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;303354

Kyseiseltä sivulta löytyy kolme erilaista tapaa korjata Windowsin rekisteri.