Tietokonealalla oli Hannoverissa vuosittain alan suurtapahtuma ja messut CEbiT. Ranskassa järjestettiin myös vastaavanlainen tosin pienempimuotinen tapahtuma…

Kysytty

Tietokonealalla oli Hannoverissa vuosittain alan suurtapahtuma ja messut CEbiT. Ranskassa järjestettiin myös vastaavanlainen tosin pienempimuotinen tapahtuma vuosittain. Pariisin La Defencessä. Mikä mahtoi olla tuon Ranskan tapahtuman Nimi ja milloin sellainen järjestettiin vuonna 1983-85?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti vastausta ei löytynyt. Palaan asiaan, jos/kun saan Ranskata vastauksen

Muita asiakkaita kehotetaan kertomaan, mikäli parempaa tietoa löytyy.

0 ääntä

Kommentit

Kyseinen tapahtuma näyttää olleen nimeltään SICOB (Salon International d'Informatique, Télématique, Communication et Bureautique) ja se on järjestetty CNIT (Centre des nouvelles industries et technologies) -konferenssikeskuksessa La Défensessä kysyttyinä kolmena vuonna 21.-30. syyskuuta 1983, 19.-28. syyskuuta 1984 ja 18.-27. syyskuuta 1985.

Lähde: Le Monde -sanomalehden arkisto (maksumuurin takana).