Tietokilpailussa kysyttiin kesä-sanaan päättyvää ikivihreää suomenkielistä kappaletta, keksin Jäätelökesän, mutta se se ei ollut. Siis piti olla yhdyssana,…

Kysytty

tietokilpailussa kysyttiin kesä-sanaan päättyvää ikivihreää suomenkielistä kappaletta, keksin Jäätelökesän, mutta se se ei ollut. Siis piti olla yhdyssana, eikä esim. Kuuma kesä tyyppiset nimet tulleet kysymykseen. Vaivaa, kun ei keksi millään muita kuin kaksi sanaisia tai pitempiä kesä-versioita!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kesä on lauluntekijöidemme aiheena ollut hyvin suosittu ja kesäaiheisia kappaleita on runsaasti. Vastaajamme eivät vastausta tähän visailukysymykseen keksineet. Olisikohan lukijoillamme ehdotuksia? Voitte kommentoida.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Meiju Suvaksen Levi's-kesä?

Fillarikesä?
Intiaanikesä?
Keskikesä?
Perhoskesä?
Sydänkesä?