Tietokannan päivityksen jälkeen en pysty uusimaan lainoja verkossa enkä katselemaan varauksia. Milloin tämä korjataan?

Kysytty

Tietokannan päivityksen jälkeen en pysty uusimaan lainoja verkossa enkä katselemaan varauksia. Milloin tämä korjataan?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti joulua edeltävä päivitys on aiheuttanut ongelmia joillekin asiakkaille. Kannattaa yrittää ainakin seuraavia:

1. Yritä kirjautua Helmetiin eri selainta käyttäen.
2. Kirjaudu ulos Helmetistä, tyhjennä selaimen välimuisti ja kirjaudu uudelleen.
3. Yritä kirjautua käyttäen osoitetta https://luettelo.helmet.fi/

Jos näistä ei mikään auta, kannattaa vaihtaa pin-koodi. Pin-koodin voi käydä vaihtamassa missä tahansa Helmet-kirjastossa. Ota henkilöllisyystodistus mukaasi.

Pahoittelemme päivityksistä aiheutuneita hankaluuksia.