Tiedustelisin sellaista, että löytyykö sellaisen RUNOn sanat jostakin kuin ONNELLINEN? ja Kuka on kirjoittanut sen? Runo kertoo linnusta ja Jumalasta ,,,,

Kysytty

HEI!!
Tiedustelisin sellaista, että löytyykö sellaisen RUNOn sanat jostakin kuin ONNELLINEN? ja Kuka on kirjoittanut sen? Runo kertoo linnusta ja Jumalasta ,,,,

Vastaus

Vastattu

Näin vähäisin tiedoin emme valitettavasti onnistuneet runoa löytämään.