Tiedustelisin, mistä teoksesta löytyy Helena Anhavan runo: Tule katsomaan maisemaa vihreää kun olen kuollut. Jostain kukasta katson sinuun.

Kysytty

Hei! Tiedustelisin, mistä teoksesta löytyy Helena Anhavan runo:

Tule katsomaan maisemaa vihreää
kun olen kuollut.

Jostain kukasta katson sinuun.

Vastaus

Vastattu

Runo löytyy teoksesta Kysy hiljaisuudelta itseäsi (Anhava, Helena: Kysy hiljaisuudelta itseäsi, Otava 1974, ISBN 951-1-01685-7). Myös kokoelmasta Runot 1971-1990 löytyy sama runo (Anhava, Helena: Runot 1971-1990, Otava 1990, ISBN 951-1-09615-X).