Tiedustelisin miksi Overdrivessa on niin älyttömän pieni varausmaksimi - miksi maksimi ylipäätänsä on olemassa? Tämä harmittaa siksi että mulla on varauslista…

Kysytty

Tiedustelisin miksi Overdrivessa on niin älyttömän pieni varausmaksimi - miksi maksimi ylipäätänsä on olemassa?

Tämä harmittaa siksi että mulla on varauslista täynnä äänikirjoja jonka varaukset tein jo elokuussa...

Eli koska ainakin tietoäänikirjoja on tarpeeseen verrattuna niin vähän, niin ainakin tapauksessani, niiden funktio on pääosin täyttää varausjonoa - lainata en ole saanut äänikirjaa ainakaan kuukauteen!

Vastaus

Vastattu

Kiitos palautteesta. Toimitin sen e-kirjastosta vastaaville tiedoksi ja kuulin, että  earauskattoa mietitään parhaillaan. Käytäntö saattaa muuttua lähiaikoina. Kokoelmaa ei ole voitu kartuttaa kysynnän mukaan, koska aineistomäärärahat ovat rajalliset. Varausten määrää rajoitetaan juuri kokoelman pienuuden vuoksi.  Rajoituksilla yritetään pitää varausjonoja lyhyempinä ja varmistaa, että asiakkaat voisivat edes joskus saada jotain lainattavaa suoraan hyllystäkin. Olethan huomannut, että voit suoraan etsiä vapaana olevat tietoäänikirjat. Tämänhetkinen lista :

 https://helmet.overdrive.com/collection/89135?page=2&sortBy=newlyadded&language=en&mediaType=audiobook&showOnlyAvailable=true&subject=111&maxItems=1000