Tiedustelisin löytyykö kirjaa mistä löytyisi tietoa Vihdin Rustholleista vuosilta 1700 -1800

Kysytty

Tiedustelisin löytyykö kirjaa mistä löytyisi tietoa Vihdin Rustholleista vuosilta 1700 -1800

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirkkonummen kirjastossa on paikalla Seppo Myllyniemen kirja "Vihdin historia 1800-1918" jossa on luku maanomistuksesta ja kartanoista. Kirja on lainattavissa. Kotiseutukokoelmassa löytyy "Suuri maatilakirja III" jossa on Uudenmaan läänin maatilat. Kirja ei ole lainattavissa vaan pitää tutkia paikan päällä.
Tarkistin asiaa Vihdin kirjaston kanssa, ja sieltä löytyy vielä A. J. Hippingin "Vihdin pitäjä", sekä "Vihdin kulttuurihistorialliset rakennukset ja alueet".