Tiedustelisin, että missä vaiheessa saatte tähän Helmet-järjestelmään myös verkkomaksumahdollisuuden? Käteisen rahan käsitteleminen on tänä päivänä järkyttävän…

Kysytty

Hei!

Tiedustelisin, että missä vaiheessa saatte tähän Helmet-järjestelmään myös verkkomaksumahdollisuuden?

Käteisen rahan käsitteleminen on tänä päivänä järkyttävän kallista, joten eikö kannattaisi laittaa myös tämä mahdollisuus sakko- ja varausmaksujen hoitoon?
Olisi mielestäni myös hyvin asiakasystävällistä.
Kiitos vastauksestanne jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olet ihan oikeassa: verkkomaksu olisi mainio vaihtoehto. Verkkomaksamista on HelMet-kirjastoisa pohdittu jo pitkään, ja asiaa on selvitetty.

Ongelmana on se, että joudumme kehittämään verkkomaksujärjestelmämme itse ja ostamaan siihen tarvittavat ohjelmat. Asia on sekä vaikea että kallis. Mutta teemme töitä!