Tiedustelen onko saatavilla hallintotieteisiin liittyvää sanakirjaa englanti - suomi ?

Kysytty

Tiedustelen onko saatavilla hallintotieteisiin liittyvää sanakirjaa englanti - suomi ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Verkossa on vapaasti käytettävissä valtioneuvoston termipankki Valter:
http://mot.kielikone.fi/mot/valter/netmot.exe?UI=enva2

Palveluun on sijoitettu valtioneuvoston kanslian kielipalvelussa ja muualla valtionhallinnossa laadittuja sanastoja.

Budjettisanasto © valtioneuvoston kanslia 2001 (fi-sv-en-de-fr)
Eduskuntasanasto © Suomen eduskunta 2008 (fi-sv-en-se-de-es-et-fr-ru)
EMU-sanasto © valtioneuvoston kanslia 1999 (fi-sv-en-de-fr)
Ilmasto- ja energiasanasto © valtioneuvoston kanslia 2010 (fi-en)
Julkisten rakennusten nimiä © valtioneuvoston kanslia 2000 (fi-sv-en-de-fr-ru)
Korkeakoulusanasto © valtioneuvoston kanslia 2005 (fi-sv-en-de-fr-es-ru)
Kuntasanasto © valtioneuvoston kanslia ja valtiovarainministeriö 2013 (fi-sv-en)
Suomalaiset sotilasarvot © Puolustusvoimien kielikeskus 2012 (fi-sv-en-fr-ru)
Tuomioistuinsanasto © valtioneuvoston kanslia 2001 (fi-sv-en-de-fr)
Työmarkkinasanasto © valtioneuvoston kanslia 2005 (fi-sv-en-de-fr)
Valtioneuvostosanasto © valtioneuvoston kanslia 2009 (fi-sv-en-da-de-el-es-et-fr-it-nl-pt-ru)
Verosanasto © valtioneuvoston kanslia 2002 (fi-sv-en-de-fr)