Tiedättekö, aiotaanko näillä näkymin Isabel Abedilta suomentaa muita nuortenkirjoja kuin jo muutama vuosi sitten suomennettu Lucian?

Kysytty

Hei! Tiedättekö, aiotaanko näillä näkymin Isabel Abedilta suomentaa muita nuortenkirjoja kuin jo muutama vuosi sitten suomennettu Lucian?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Isabella Abedilta on suomennettu neljä kuvakirjaa ja yksi nuortenkirja, mainitsemasi Lucian. Lucianin on kustantanut Otava. Valitettavasti emme kirjastossa tiedä, aikooko Otava tai mahdollisesti jokin muu kustantaja suomentaa lisää kirjailijan nuortenkirjoja. Voit tiedustella asiaa Otavalta http://www.otava.fi/