Tiedätkö kirjaa joissa päähenkilöiden nimet ovat todennäköisesti amber ja edgar, edgarilla on joku pidempi nimikin, mutta häntä kutsutaan edgariksi. Amber on…

Kysytty

Tiedätkö kirjaa joissa päähenkilöiden nimet ovat todennäköisesti amber ja edgar, edgarilla on joku pidempi nimikin, mutta häntä kutsutaan edgariksi. Amber on ns "hullulle" tiedemiehelle/lääkärille lähde ikuiseen elämään tämän verellä. Kirjassa amber tulee raskaaksi edgarille, amberin perhe taisi olla vampyyreja

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä lienee Maggie Shaynen Hämärän reunalla (alkup. Edge of twilight), joka kuuluu Yön siivet -sarjaan (osa 7). Miehen nimi on Edge, mutta muuten täsmää.