Thomson 24 n yksinkertainen kanavahaku kohta kohdalta ensi kertaa käytettynä. tuottaa päänvaivaa. :(

Kysytty

thomson 24 n yksinkertainen kanavahaku
kohta kohdalta ensi kertaa käytettynä. tuottaa päänvaivaa. :(

Vastaus

Vastattu

Thomson-televisioiden käyttöohjeita löytyy tältä sivulta: kayttooh.je/televisio/thomson

24-numerolla alkavia malleja on useita, etsi sivulta oman laitteesi malli. Jos sinulla on jo asetuksia laitettuna ja se sekoittaa kanavien hakua, palauta televisio tehdasasetuksille ja seuraa sitten ohjeita kohta kohdalta.