Thomas Pynchonilta on suomennettu mm. romaani nimeltä Painovoiman sateenkaari. Sitä ei näytä olevan pääkaupunkiseudun kirjastoissa. Miksi?

Kysytty

Thomas Pynchonilta on suomennettu mm. romaani nimeltä Painovoiman sateenkaari. Sitä ei näytä olevan pääkaupunkiseudun kirjastoissa. Miksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja ilmestyy ensi vuonna suomeksi. Sitä tilataan pääkaupunkiseudun kirjastoihin parhaillaan, mutta tiedot tulevat näkyviin HelMet-tietokantaan hieman myöhemmin. Joka tapauksessa tulossa on!