The Lady, the legend, the truth by Lana Turner

Kysytty

The Lady, the legend, the truth by Lana Turner

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lana Turnerin omaelämäkerta Lana : the lady, the legend, the truth (New English Library, 1983) näyttäisi kuuluvan Suomessa ainoastaan Kuopion Varastokirjaston kokoelmiin. Voitte tilata sen sieltä kaukolainaan oman lähikirjastonne kautta.

Kaukopalvelu on maksullista. Lisätietoa kaukopalvelusta löydätte oman kirjastonne sivuilta.

https://finna.fi/Record/vaari.886007