Tess Gerritseniltä on ilmestynyt uusi kirja nimeltä the spy coast, onko suomennosta luvassa?

Kysytty

Hei, Tess Gerritseniltä on ilmestynyt uusi kirja nimeltä the spy coast, onko suomennosta luvassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kustantajan (Otava)  sivuilla ei näy mainintaa suomennoksesta ainakaan kevään 2024 uutuuksissa. Tess Gerritsen on suosittu ja kyseinen kirja todennäköisesti tulee käännöksenä. Mainittu kirja The Spy Coast on vasta hiljattain ilmestynyt, joten sen käännökseen mennee aikaa ja voisi olettaa, että suomennos tulee syksyn 2024 markkinoille.
Syksyn 2024 uutuudet tulevat valittavaksi kirjastoihin keväällä 2024.

Kustantajan kevään 2024 luettelo Kevään tähdet 2024 by Otavan kirjat - Issuu