Terveystalon mainoksessa on kaunis laulu. Kukahan sitä esittää ja mikä sen mini on?

Kysytty

Terveystalon mainoksessa on kaunis laulu. Kukahan sitä esittää ja mikä sen mini on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Youtubessa on kaksi kysymykseen sopivaa katkelmaa. Niistä toisen kommenteissa (joulukuu 2022) laulajaksi on mainittu Voice of Finland -kilpailija, v. 2021 kisassa toiseksi sijoittunut espoolainen Fiona Krüger. Kommentissa kerrotaan myös laulun tulevan julkaistavaksi myöhemmin. Toisessa mainoksessa on eri kappale, mutta laulaja kuulostaa siinäkin olevan sama.