Tervehdys! Olisikohan Mikkelin kirjastolla kiinnostusta hankkia Katharine Whitehornin (1928-2021) omaelämäkerta "Selective memory"? Kyseessä on aika tunnettu…

Kysytty

Olisikohan Mikkelin kirjastolla kiinnostusta hankkia Katharine Whitehornin (1928-2021) omaelämäkerta "Selective memory"?

Kyseessä on aika tunnettu brittijournalisti, joka on toiminut The Observerin pitkäaikaisena kolumnistina. Muistelmissaan hän kertoo mm. työskentelystään Mikkelissä 1950-luvulla englannin opettajana aikuisten opintoryhmissä. Ilmeisesti aika värikästä aikaa sekä Whitehornille että mikkeliläisille.

ISBN 139781844082407

Vastaus

Vastattu

Selective memory on nyt tilattu Mikkelin pääkirjastoon ja myös varattavissa. Toimitusaika on 2-3 viikkoa. Kiitos ehdotuksestanne!

1 ääntä

Kommentit

Onnittelut mikkeliläisille hyvästä palvelusta! Muualla näkyy annetun vastauksia, että ehdottajan on itse lähetettävä aloitteensa oikeaan paikkaan; tietopalvelu ei sellaisia asiakasviestejä välitä eteenpäin.