Tervehdys Etsisin miestä/artikkelia joka kolmekymmentä vuotta sitten aikoi soutaa Osloon Helsingistä hyväntekeväisyys tempaus etc. Muistini mukaan kuvassa…

Kysytty

Tervehdys

Etsisin miestä/artikkelia joka kolmekymmentä vuotta sitten aikoi soutaa Osloon Helsingistä hyväntekeväisyys tempaus etc.

Muistini mukaan kuvassa miehellä oli isoparta ja silmälasit? Ja ammattina bussikuski.

Lehdet voisivat olla demari, vantaan Sanomat tai Hesari

Kaverin aikoo soutaa ensikesänä Kööpenhaminasta Helsinkiin ja tästä Ed. Tempauksesta olemme keskustelleet enkä usko keksiväni tarinaa siksi käännyin puoleenne.

Ystävällisesti

Juha

Vastaus

Vastattu

Artikkelia on etsitty Helsingin Sanomien Aikakone-palvelun kautta, josta voi etsiä Hesarin artikkeleita vuoteen 1997 asti. Sieltä sitä ei kuitenkaan löytynyt. Demarin ja Vantaan Sanomien arkistoihin meillä ei ole pääsyä. Muistakaan lähteistä etsiminen ei valitettavasti tuonut tulosta.