Tervehdys. Etsin seuraavaa kappaletta: lauluyhtye Fyrkka / pippuri ja unikko. Säveltäjä Pekka Jalkanen, Esko Linnavallin orkesteri. Olisiko jostain…

Kysytty

Tervehdys. Etsin seuraavaa kappaletta: lauluyhtye Fyrkka / pippuri ja unikko. Säveltäjä Pekka Jalkanen, Esko Linnavallin orkesteri. Olisiko jostain lainattavissa levy jossa tämä on, Laulelmia 2 joka on YLEn julkaisema?

Vastaus

Vastattu

Tätä Yleisradion kokoelmaa en löytänyt, mutta Fyrkat esittää kappaleen Pippuri ja unikko Seija Simolan albumilla Sävyjä (Valitut Palat 2014). Tämä tupla-CD näyttää löytyvät hyllystä vain Oulunsalon kirjastosta (https://finna.fi/Record/outi.1887816). Sitä voi pyytää kaukolainaksi oman kirjaston kautta. Kustannuksia voi syntyä jonkin verran.

Heikki Poroila

2 ääntä

Kommentit

"Laulelmia 2" on vain Yleisradion omaan käyttöönsä tekemä kooste kantanauhoiltaan. Sitä ei ole julkaistu kaupallisesti.