Terve! Onko Kouvolan kirjastosta saatavilla teosta: "ELÄMÄNI GANGSTERINA" kirjoittanut Marko Lönnqvist.

Kysytty

Terve!

Onko Kouvolan kirjastosta saatavilla teosta: "ELÄMÄNI GANGSTERINA" kirjoittanut Marko Lönnqvist.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasta on hankintatoive, joten se tilataan kyllä. Kirjan tuleminen kirjaston kokoelmiin vie kyllä jonkin verran aikaa.

0 ääntä

Kommentit

Olen lukenut kirjan ja aika sekavaa tekstiä, en ymmärrä että rikollisesta tehdään lähes sankari kirja myynnillä....