Terve!miten Kuopion pääkirjastossa jos haluais katsella Savon Sanomien vanhoja lehtiä 70-luvulta,ovatko ne millaisessa muodossa ja onnistuuko niiden tutkiminen…

Kysytty

terve!miten Kuopion pääkirjastossa jos haluais katsella Savon Sanomien vanhoja lehtiä 70-luvulta,ovatko ne millaisessa muodossa ja onnistuuko niiden tutkiminen?ja mahdollinen kopiointi halutuista kohdista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei !
Savon Sanomat lehtiä 1970 – luvulta on mahdollista lukea mikrofilmeiltä
Kuopion pääkirjaston lehtisalissa. Mikrofilmin lukulaitteen käytössä opastetaan.
Lehden sivujen ja artikkeleiden kopioiminen on mahdollista mikrofilmeiltä.
Kopiot maksavat : A4 – kopio 0,20 €/ kpl ja A3 – kopio 0,40 €/kpl
Kopioiva mikrofilmin lukulaite kannattaa varata etukäteen ( max 4 h / päivä ).
Ystävällisin terveisin !
Kuopion kaupunginkirjaston lehtisali
Maaherrankatu 12
70100 KUOPIO
p. 017 182 323
Avoinna ma – pe 10 - 19