Terve, Käyn läpi suomalaista kaunokirjallisuutta, jossa käsitellään koulukiusaamista. Olisiko teillä suositteluja teoksista?

Kysytty

Terve,

Käyn läpi suomalaista kaunokirjallisuutta, jossa käsitellään koulukiusaamista. Olisiko teillä suositteluja teoksista?

Vastaus

Vastattu

Kirjasammon listaus aiheesta: https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa/koulukiusaaminen

Tämän lisäksi Helmet-hausta poimittuja:

Kummajainen astuu kehiin / Jonas Gardell
Pikkuenkeli / Anna-Liisa Soininen
Kukaan ei huomaa mua  / Helena Hovila
Katastrofin ainekset / Maureen Fergus

0 ääntä

Kommentit

Iida Rauman Hävitys