Terve! 90-luvulla oli tietokonepeli nimeltään Spellbound. Olikohan sen suomenkielinen nimi Sanan mahti vai Sanajahti? Mulla oli sen suomeksi dubattu versio…

Kysytty

Terve!

90-luvulla oli tietokonepeli nimeltään Spellbound. Olikohan sen suomenkielinen nimi Sanan mahti vai Sanajahti? Mulla oli sen suomeksi dubattu versio aikoinaan ja itekin pelasin tätä.

Täs ois apuna sen Youtube-video:

https://www.youtube.com/watch?v=eYZou5TiKXA

Y.t.
Sofia Skyttä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En valitettavasti löytänyt tietoa pelin suomeksi dubatusta versiosta. Löysin yhden suomalaisen arvostelun pelistä vuodelta 1991, mutta peliin viitataan arvostelussa ainoastaan "Spellboundina". (Linden, T., Nirvi, N., & Alho, S. (1991). Pc-pelit: 1991. Erikoislehdet, s. 85.)

Muistaisikohan kukaan pelejä 1990-luvulla harrastaneista lukijoistamme kyseisen pelin suomenkielistä versiota?