Televisiosarja. Muistaakseni amerikkalainen. Sarjan alussa pieni poika löytyy surmattuna lenkkipolun varrelta. Alkuun epäillään perheenisää, joka pojan löytää…

Kysytty

Televisiosarja. Muistaakseni amerikkalainen. Sarjan alussa pieni poika löytyy surmattuna lenkkipolun varrelta. Alkuun epäillään perheenisää, joka pojan löytää. Miehellä paljastuu olevan suhde pojan äitiin, joka asuu samassa naapurustossa. Lopulta paljastuu, että poika on miehen lapsi. Syyllinen muistaakseni olikin miehen tytär eli pikkupojan sisäpuoli. Sarjan 1.kausi loppuu niin, että sarjaan on todennäköisesti tulossa tai tullut toinen kausi . En millään muista sarjan nimeä. Mikähän se on?. Muutama vuosi sitten taisin 1.kauden katsoa jonkun nettitv kautta. Netflix, ruutu, katsomo...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juonikuvauksessa on aika paljon yhtymäkohtia amerikkalaisen Secrets and Lies -sarjan kanssa. Suomessa MTV3 esitti ensimmäisen tuotantokauden kesällä 2015 nimellä Salaisuuksia ja valheita.

https://en.wikipedia.org/wiki/Secrets_and_Lies_(American_TV_series)

https://fi.wikipedia.org/wiki/Salaisuuksia_ja_valheita_(televisiosarja)