Tein Lumme-verkkokirjastossa haun kirjalle: Kananen, Jorma 2015. Opinnäytetyön kirjoittajan opas. Haku näyttäisi että Juvalla olisi kyseinen kirja saatavilla…

Kysytty

Hei,
Tein Lumme-verkkokirjastossa haun kirjalle: Kananen, Jorma 2015. Opinnäytetyön kirjoittajan opas. Haku näyttäisi että Juvalla olisi kyseinen kirja saatavilla. Onko mahdollista saada tämä kirja Savonlinnaan ja millä aikataululla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Lumme-kirjastoilla (Enonkosken kirjasto, Heinäveden kirjasto, Mäntyharjun kunnankirjasto, Mikkelin kaupunginkirjasto, Pieksämäen kirjastot,Savonlinnan kirjastot, Toenperän kirjastot, Varkauden kaupunginkirjasto) on yhteinen aineistokokoelma ja logistiikka. Juvan kirjasto on osa Toenperän kirjastoa. Voit varata ko. teoksen kirjautumalla Lumme-kirjastojen asiakasliittymään omasta kirjastostasi saamillasi tunnuksilla ja varata kirjan lainattavaksi oman kirjastosi kautta. Toimitusaika on arviolta 5-10 työpäivää.Varaaminen ja kuljetus on maksutonta.