Teillä oli helmetissä (Helsingin kirjastot) hyvä ja selkeä sivu, jolla kerrottiin tiedonhausta ja luotettavista lähteistä. Käytin sitä opetuksessa. Nyt en nää…

Kysytty

Hei,

teillä oli helmetissä (Helsingin kirjastot) hyvä ja selkeä sivu, jolla kerrottiin tiedonhausta ja luotettavista lähteistä. Käytin sitä opetuksessa. Nyt en nää löydä sivua ja kyseistä tekstiä. Onko se poistunut? Harmi, jos näin on!

Ystävällisin terveisin,
S2-ope

Vastaus

Vastattu

Hei, kiitos palautteesta!

Helmet.fi-sivusto on muutoksessa, joten on hyvin mahdollista, että sieltä on poistettu vanhentuneita sivuja. Joitakin tiedonhaun ja tiedon luotettavuuden arvioimisen apusivuja meillä vielä on, esimerkiksi tämä koontisivu

Lisäksi YouTubessa on monia Helmet-opastusvideoita useilla eri kielillä.