Tehtäväni on lastenkirjallisuuden kurssilla tehdä esitelmä lastenkirjailija Essi Kalimasta. Onko teillä mitään tietoa hänen vaiheistaan nykyään?

Kysytty

Tehtäväni on lastenkirjallisuuden kurssilla tehdä esitelmä lastenkirjailija Essi Kalimasta. Onko teillä mitään tietoa hänen vaiheistaan nykyään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Essi Kalima on julkaissut vain yhden teoksen:
Kuinka paratiisimetsä pelastettiin / kirjoittanut ja kuvittanut Essi Kalima
Helsinki : Suomalaiset oikeusjulkaisut, 2002
Kirjan saatavuustiedot voit tarkistaa pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen yhteisestä HelMet-aineistohausta osoitteesta:
http://www.helmet.fi

Kirjan tekijästä ei valitettavasti löydy tietoa Internetistä eikä hakuteoksista.
Voisit olla yhteydessä kirjan kustantajaan lisätietoja saadaksesi.