Teen tutkimusta Helsingin kaupungin kulttuuritarjonnasta nuorille,alle 18 vuotiaille. En ole löytänyt melkein mitään uutta vuoden 1995 jälkeen julkaistua…

Kysytty

Teen tutkimusta Helsingin kaupungin kulttuuritarjonnasta nuorille,alle 18 vuotiaille. En ole löytänyt melkein mitään uutta vuoden 1995 jälkeen julkaistua kirjaa. Miten tämä voi pitää paikkaansa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysin Plussa-aineistotietokannasta seuraavia teoksia, joista voisi olla apua tutkimuksellesi:
Ilves, Kirsi Stadi ja sen nuoret nuorisotyötä Helsingissä 1948-1997 Helsinki, Edita, 1998
Salminen, Kimmo Bändiportaista kulttuuriareenaan kaupunkikulttuurin kehittämisen uusia välineitä Helsingin kaupunki, 1997
Helsinki, Nuorisoasiainkeskus, Koillinen nuorisokeskus Koillisen kasit kahdeksasluokkalaiset Koillis-Helsingissä :
Helsingin kaupunki, 1996
Helsinki, Nuorisoasiainkeskus, Järjestö- ja kehittämisosasto Yhdeksäsluokkalaiset nuorisotalossa läntisen nuorisokeskuksen nuorisotalot ja nuoret
Helsingin kaupunki, 1995
Monikulttuurinen nuorisotyö Helsingissä Helsingin kaupunki, nuorisoasiainkeskus, maahanmuuttajatyöryhmä, julkaisuja, 1996
Helsingin kaupunki, 1996
Mallon, Nina Maahanmuuttajanuoret tiedon lähteillä "olisi kiva saada tietoa henkilöiltä, jotka osaavat vastata"
Helsingin kaupungin nuorisoasiainkeskus, Helsingin kaupungin kulttuuriasiainkeskus, 1998
Taiteiden talo Annantalon juhlakirja 1987-1997
Helsinki, Lasten ja nuorten taidekeskus Annantalo, 1997
Pääkaupungin kulttuuri ja taide, Helsingin kaupungin tietokeskuksen tilastoja 1995:15
Näitten saatavuuden voit tarkistaa PLUSSASTA.
Lisää tietoa nuorille suunnatusta kulttuuritarjonnasta saat varmaan Nuorisoasiainkeskuksesta, yhteystiedot
http://www.hel.fi/nk/ tai Kulttuuriasiainkeskuksesta http://kulttuuri.hel.fi/menu.htm

Joitakin lehtiartikkeleita saattaisi myös löytyä, esim. tutkijoilta Jaana Lähteenmaa ja Tommi Hoikkala, artikkelihakua voit tarvitessasi kysyä kirjastosta.