Teen sukututkimusta ja haluan nähdä Nurmon seurakunnan vanhoja rippikirjoja ja syntyneiden luetteloja ym vuosilta 1851 alkaen. Miten onnistuu ja missä niitä…

Kysytty

Hei, teen sukututkimusta ja haluan nähdä Nurmon seurakunnan vanhoja rippikirjoja ja syntyneiden luetteloja ym vuosilta 1851 alkaen. Miten onnistuu ja missä niitä voisi käydä katsomassa.

Vastaus

Vastattu

Suomen sukuhistoriallisen yhdistyksen sivujen kautta on mahdollista tutkia mm. rippikirjoja ja syntyneiden luetteloita. Nurmon aineistoja voit katsoa täältä.

Seinäjoen pääkirjastossa on kirkonkirjoja myös mikrofilmattuina. Saatavilla olevat rullat ja tietoa niiden käytöstä löydät täältä.