Teen pro gradu - työtä yritysvastuullisuudesta ja sen näkyvyydestä mediassa. Aineistoksi olen valinnut kauppalehden, josta näyttäisi löytyvän sopivia…

Kysytty

Hei

Teen pro gradu - työtä yritysvastuullisuudesta ja sen näkyvyydestä mediassa. Aineistoksi olen valinnut kauppalehden, josta näyttäisi löytyvän sopivia artikkeleita. Löytyykö kauppalehden numeroita vuosilta 2011-2012 kirjastoista, sillä yliopistoni kirjaston lehtivalintaan lehti ei kuulu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Tampereen kaupunginkirjastossa ei ole noin vanhoja Kauppalehtiä.
Tampereen yliopiston kirjaston sanomalehtilukusali säilyttää
Kauppalehdet pysyvästi. Niiden sijainti löytyy osoitteesta http://www.uta.fi/kirjasto/