Teen muoti ja malli maailmasta oman tarkoitukseen juttua mikä tule oman käyttön mutta mistä löydän heitä jotka tekevät mallin työtä jota voin haastattela ja…

Kysytty

Teen muoti ja malli maailmasta omaan tarkoitukseen juttua mikä tule oman käyttöön, mutta mistä löydän heitä, jotka tekevät mallin työtä joita voin haastatella ja onko videoita missä on mallien haastatteluita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisi varmaan järkevintä ottaa yhteyttä mallitoimistoihin ja kysyä, voiko heidän välityksellään saada yhteyden kuvauksia tekeviin malleihin. Mallitoimistoissa varmaan myös tiedetään, löytyykö verkosta sellaisia haastatteluja, joita etsit. Suomalaisten mallitoimistojen yhteystietoja löytää laittamalla Googleen hakusanan "mallitoimisto". Voi tietysti olla., etteivät nämä kaupalliset yrittäjät ole kiinnostuneita yhteistyöstä yksityishenkilöiden kanssa, mutta ainahan voi yrittää.

Englanninkielisiä haastatteluita löytyy Googlen videohaulla "models interviews".

Heikki Poroila