Teen koulussa esitelmää Viivi Hyvösestä, mutta hänestä ei löydy oikein mitään.. luin edelliset kysymykset ja vastaukset asiaan liittyen, mutta niistä ei ollut…

Kysytty

Teen koulussa esitelmää Viivi Hyvösestä, mutta hänestä ei löydy oikein mitään.. luin edelliset kysymykset ja vastaukset asiaan liittyen, mutta niistä ei ollut apua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viivi Hyvönen on kirjoittanut nuorten kirjallisuuslehteen Vinskiin (4/2004, s. 12-13) kuvauksen siitä kuinka hänestä tuli kirjailija.