Teen kouluainetta ja tarvitsisin pienen pätkän tietoa kreikan kos :in historiasta vielä voisitko auttaa minua?

Kysytty

teen kouluainetta ja tarvitsisin pienen pätkän tietoa kreikan kos :in historiasta vielä voisitko auttaa minua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kosin saaresta ja sen historiasta kerrotaan esimerkiksi seuraavissa teoksissa:
Davaris, Dimitris: Kos:Hippokratexen saari. Kukas, Jorgos: Kos:historia, taiteet, perinteet, matkailu.Lisää aineistoa aiheesta ja näiden kirjojen saatavuustiedot voit katsoa Plussa-aineistotietokannasta (valitse asiasanahaku) http://www.libplussa.fi/.