Teen kandidaatintyötä huoltoasemien sääntelystä 1950-luvulta eteenpäin. Minkälaista aineistoa aiheesta mahdollisesti löytyy kuntaliiton kirjastosta?

Kysytty

Hei,

teen kandidaatintyötä huoltoasemien sääntelystä 1950-luvulta eteenpäin. Minkälaista aineistoa aiheesta mahdollisesti löytyy kuntaliiton kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietokannastamme löytyi huoltamot-hakusanalla 10 viitettä. Koska takautuvaa luettelointia ennen 1990-lukua ilmestyneestä kirjallisuudesta on tehty vain satunnaisesti, kokoelmassamme saattaa olla muutakin. Meillä on myös paljon alan lehtiä sekä oikeustiedonlähteitä, mm. Suomenlaki.com taloverkossa.
Tässä tietokantahaulla löytyneet viitteet:

ASFALTTISET

62 ASFALTTISET
624.1; KUBI
Asfalttiset ympäristönsuojausrakenteet / Jouni Sarkkila ... [et al.]
Helsinki : Suomen Ympäristökeskus : Edita [jakelu], 2006. - 105 s. : kuv.
ISBN 952-11-2443-1
(Ympäristöopas, ISSN 1238-8602 ; 2006)
Sammandrag. - Abstract
ASFALTTI; YMPÄRISTÖNSUOJELU; SUOJAUS; POHJAVESI; VESIENSUOJELU; KAATOPAIKAT; HUOLTAMOT; MAATALOUSRAKENNUKSET; LAADUNVALVONTA; ERISTYS; ERISTYSTYÖT; HAITALLISET AINEET; MAAPERÄN SUOJELU; PILAANTUMINEN; ALTAAT; TIIVISTYS
Linkki:
http://www.ymparisto.fi/julkaisut (pdf-julkaisu (ISBN 952-11-2444-X, ISSN 1796-167X))
57948

HUOLTOASEMIEN

SAR HUOLTOASEMIEN
Nikulainen, Virpi
Huoltoasemien maaperän kunnostus / Virpi Nikulainen, Outi Pyy (toim.)
Helsinki : Suomen ympäristökeskus, 1997. - 93 s.
ISBN 952-11-0976-9
(Suomen ympäristö, ISSN 1238-7312 ; 132)
Sammandrag. - Abstract. - s. 9-21: Kunnostussopimus / suomen kuntaliitto ... [et al.]
HUOLTAMOT; MAAPERÄ; KUNNOSTUS; POHJAVESI; SAASTUMINEN; TUTKIMUS; ÖLJY; PUHDISTUS; TYÖSUOJELU; SOPIMUKSET; RISKIT; SUUNNITTELU; VALVONTA; HALLINTO; PÄÄTÖKSENTEKO
25842

KURKI, ESA

K-SAR KURKI, ESA
Kurki, Esa
Haihtuvien orgaanisten yhdisteiden (Voc) pitoisuudet ulkoi lmassa Helsingissä / Esa Kurki, Eila Rasmus, Eeva Linkola
Helsinki : Helsingin kaupunki, ympäristökeskus, 1996. - 22, [16] s. : kuv., taul.
ISBN 951-772-787-9
(Helsingin kaupungin ympäristökeskuksen julkaisuja, ISSN 1235-9718 ; 1996, 1)
Sammandrag. - Abstract
ILMANLAATU; HELSINKI; HIILIVEDYT; TEOLLISUUS; LIIKENNE; HUOLTAMOT; YMPÄRISTÖVAIKUTUKSET; PÄÄSTÖT
14697

LAITINEN, Hannu

71/72 LAITINEN, Hannu
711; KUBI
Laitinen, Hannu
Sidonnaisuudet kunnallisessa päätöksenteossa ja niiden mahdolliset vaikutukset liikepaikkaratkaisuissa
2007. - 22 s.
Tutkimuksen tilaajat: Suomen Yrittäjät ry, Suomen Bensiinikauppiaitten Liitto SBL ry ja Vähittäiskaupan Tutkimussäätiö
SIDONNAISUUS; TALOUDELLISET SIDONNAISUUDET; PAIKALLISUUS; ALUEELLISUUS; OSUUSTOIMINTA; HUOLTAMOT; VÄHITTÄISKAUPPA; KAAVOITUS; YHDYSKUNTASUUNNITTELU; PÄÄTÖKSENTEKO; POLIITTINEN PÄÄTÖKSENTEKO
Linkki:
http://www.bensiinikauppiaat.fi/?file=113 (verkkojulkaisu)
58811

LIIKENNETEKNILLISET

KL/KÄSIKIRJASTO LIIKENNETEKNILLISET
656; 625
Liikenneteknilliset luentopäivät Helsingissä 20-22.10.1958 : luennot, keskustelut, kuvaliitteet / Suomen kaupunkilliitto, Talja, AK
[Helsinki] : Suomen kaupunkiliitto : Talja : AK, 1958. - 222 lehteä. : kuv.
LIIKENNESUUNNITTELU; RAKENNUSLAINSÄÄDÄNTÖ; ASUTUSKESKUKSET; TIET; KADUT; PYSÄKÖINTI; LIIKENNEVALOT; LIIKENNEVÄYLÄT; TAAJAMAT; KAAVOITUS; HUOLTAMOT; LIIKENNEMERKIT; JOUKKOLIIKENNE; ARKKITEHDIT; LIIKENNETEKNIIKKA; LIIKENNEVALVONTA; POLIISI
52003

SILTANEN, EEVA

5 SILTANEN, EEVA
628.4
Siltanen, Eeva
Autoalan ongelmajätteiden käsittely Mikkelin seudulla 1994 / Mikkelin seudun ympäristökeskus
Mikkeli : Mikkelin seudun ympäristökeskus, 1994. - 16, [6] s.
AUTOT; ONGELMAJÄTTEET; ÖLJY; PESU- JA PUHDISTUSAINEET; LIUOTTIMET; HUOLTAMOT; KORJAAMOT; MIKKELIN SEUTU

TENGVALL, Jukka

SAR TENGVALL, Jukka
624.1; 504; KUBI
Tengvall, Jukka
Kaasujen käsittely bensiinillä pilaantuneen maaperän huokoskaasupuhdistuksessa
Helsinki : Uudenmaan ympäristökeskus, 2000. - 65 s. : kuv.
ISBN 952-11-0571-2
(Suomen ympäristö, ISSN 1238-7312 ; 351)
Sammandrag. - Abstract
MAAPERÄ; SAASTUMINEN; PILAANTUMINEN; PUHDISTUS; KAASUT; BENSIINI; HUOLTAMOT
37398

TIDENBERG, Sanna

SAR TIDENBERG, Sanna
504; 628.1/.3; KUBI
Tidenberg, Sanna
MTBE ja TAME pohjavesiriskinä Suomessa / Sanna Tidenberg, Tero Taipale, Juhani Gustafsson
Helsinki : Suomen ympäristökeskus, 2009. - 88 s. : kuv.
ISBN 978-952-11-3536-1
(Suomen ympäristö, ISSN 1238-7312 ; 2009, 29)
Sammandrag. - Abstract
POHJAVESI; POHJAVESIALUEET; RISKIT; BENSIINI; HUOLTAMOT; JAKELU; VARASTOINTI; VESIENSUOJELU; VESIEN SAASTUMINEN
Linkki:
http://www.ymparisto.fi/julkaisut (pdf-julkaisu)
65370

TIELAITOS

SAR TIELAITOS
625; 338.48; KUBI
E18 suunnitteluperiaatteiden kehittäminen. Tienvarsipalvelut / Tielaitos. Turun tiepiiri, Uudenmaan tiepiiri, Kaakkois-Suomen tiepiiri
Helsinki : Tielaitos, 1996. - 81, [8] s. kuv., kartt. + 3 taitelehteä
ISBN 951-726-272-8
(Tielaitoksen selvityksiä, ISSN 0788-3722 ; 1996, 56)
Summary
MOOTTORITIET; PALVELUT; MARKKINOINTI; HALLINTO; TIEN SUUNNITTELU; TUOTEKEHITYS; HUOLTAMOT; VÄHITTÄISKAUPPA; JÄTEHUOLTO
14291

TIENVARSIPALVELUIDEN

65 TIENVARSIPALVELUIDEN
Tienvarsipalveluiden kehittämissuunnitelma / Oulun tiepiiri, Pohjois-Pohjanmaan seutukaavaliitto ; Oulun Viatek OY
[Oulu] : Seutukaavaliitto, 1991. - 44, [16] s. : kuv., taul. + 1 irtol.
(Julkaisu / Pohjois-Pohjanmaan seutukaavaliitto. A, ISSN 0357-7945 ; 99)
POHJOIS-POHJANMAA; TIELIIKENNE; MOOTTORIAJONEUVOLIIKENNE; PALVELUT; MATKAILU; PALVELUTASO; HUOLTAMOT; OPASTEET; KAUPALLISET PALVELUT; PUHELIMET; PYSÄKÖINTIALUEET; TIET; SUUNNITTELU
7458KU, 325/91M