Teen Helsingin Yliopiston maantieteenlaitokselle luonnontieteen kanditutkielmaa liittyen Japanin tulivuoriin. Etsisin tietoa varsinkin tulivuoritoiminnan…

Kysytty

Teen Helsingin Yliopiston maantieteenlaitokselle luonnontieteen kanditutkielmaa liittyen Japanin tulivuoriin. Etsisin tietoa varsinkin tulivuoritoiminnan vaikutuksista ihmisasutukselle ja muulle ihmistoiminnalle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi tässä Blongin kirjassa puhutaan tulivuoripurkausten vaikutuksista

BLONG, R. J., Volcanic hazards : a sourcebook on the effects eruptions / ISBN: 0-12-107180-4. Sydney : Academic Press, 1984.

GtK:n kirjaston Hermanni-tietokannasta
osoitteessa
http://libraweb.gtk.fi/opac/default.aspx voi
etsiä lisää kirjallisuutta tulivuorista
kirjoittamalla Vapaasanahaku-kenttään hakusanaksi tulivuoret.

Kirjojen lainausta voi tiedustella sähköpostilla
library@gtk.fi tai soittamalla numeroon 0205502233.