Teen esitelmän kirjailija Maarit Verrosesta. Löytyykö kirjastosta mitään elämänkertatietoa hänestä?

Kysytty

Teen esitelmän kirjailija Maarit Verrosesta. Löytyykö kirjastosta mitään elämänkertatietoa hänestä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Verrosesta on tietoa "Kotimaisia nykykertojia" -kirjassa (2-osainen kirja). Kirja löytyy melkein jokaisen kirjaston käsikirjastosta. Naiskirjailijoista löytyy myös samassa sarjassa erillinen teos.

Kirjallisuusarvosteluja-lehdestä löytyy myös uudemmista kirjailijoista hyvin tietoa. Niitä voit kysyä virkailijalta ainakin suurissa kirjastoissa.

Osoitteessa http://lyyra.kempele.fi/pv//verronen/verronen.html on Maarit Verrosen elämäkertatiedot sekä teosluettelo.